poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nie ma przypadków...

Kubek zielonej herbaty. Karmelowe świeczki tlące się na parapecie. Okno na świat- przeprowadzając się w to miejsce zakochałam się w widoku z okna mojego pokoju, z dziewiątego piętra. Zauroczona nim jest każda z osób, która pojawia się w moim mieszkaniu, całkowicie zresztą słusznie. Kraków taki piękny nawet pomimo przeszywającego chłodu, który w ciągu ostatnich kilku dni próbuje zrobić mi na złość. Lubię późną jesień i wczesną zimę, może właśnie wtedy natrętniej wyciągam swoich znajomych na spacery w dzień i w nocy. Kopanie pozostałych opadniętych liści naprawdę relaksuje, polecam.

Sporo rzeczy samoistnie przewartościowało się w moim życiu. To chyba dobrze, jakoś sobie stabilnie radzę z zaistniałym stanem. Zresztą nie wierzę że coś dzieje się przez przypadek. Już nie.
Dzięki tej nieprzypadkowości jestem w stanie za kilka godzin spontanicznie być w Berlinie (o tym później), zmienić ludzi którzy mnie otaczają, przeżywać cudowne chwile.
  
                Zbyt wiele rzeczy w naszym  życiu omija nas z powodu zdrowego rozsądku.


Nieprzypadkowo również wróciłam do pisania tutaj. Chyba nie do końca jestem przekonana co z tego może wyniknąć. Taki symboliczny powrót jest całkiem potrzebny. Takie odrodzenie po czasie swoistego niebytu. Dobrze jest. Będzie lepiej.

3 komentarze:

  1. My też uwielbiamy świeczki zapachowe, w szczególności te o intensywnym, owocowym zapachu. <3 Niedawno była nawet jakaś promocja w IKEI na nie, więc i jedno, i drugie się w nie zaopatrzyło. :P

    Mimo że Krakowa z dziewiątego piętra nie podziwialiśmy, to i tak uważamy, że jest śliczny. :)

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas ponownie,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem najlepsze jest właśnie to, że nie wiemy czego się spodziewać. Mam nadzieję, że wróciłaś na dłużej, kto wie co dobrego może z tego wyniknąć, a warto dać temu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt wiele rzeczy w naszym życiu omija nas z powodu zdrowego rozsądku. - bardzo dobrze napisane :D a ja mieszkam na parterze więc pięknych widoków nie mam niestety ;*

    OdpowiedzUsuń